تور کره جنوبی

مشاوره و رزرو تور

021-88400006
09124010668

اطلاعات کره جنوبی

 

کره جنوبی یکی از کشور های شرق آسیا ، واقع در بخش جنوبی شبه جزیره کره است . جمهوری کره با جمعیتی بالغ بر بیش از پنجاه میلیون نفر از مناظر طبیعی ، تاریخی و مدرن فوق العاده ای برخوردار است که مسافرین بسیاری را از سراسر جهان به خود جذب می کند . 

 

 

مردم و فرهنگ

زبان رسمی و رایج کره ،  زبان کره‌ای است

در کره جنوبی  (۵۶٫۱٪)  از مردم بی‌دین ، (۱۹٫۷٪)  پروتستان، (۱۵٫۵٪) بودایی،  (۷٫۹٪) کاتولیک هستند .  

با احتساب دو میلیون نفر مهاجر قانونی و 210 هزار مهاجر ثبت نام نشده ، مسافرین خارجی  تنها 4% از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند 

 

 

از زندگی شبانه پر زرق و برق سئول گرفته تا پیاده روی های پارک ملی سئوراکسان، کره جنوبی طیف خیره کننده ای از تجربیات، مناظر زیبا و فرهنگ و تاریخ 5000 ساله را به مسافران ارائه می دهد

مهم نیست که به دنبال چه نوع تعطیلاتی هستید، این شبه جزیره کوچک با تفریحات متنوع و بی نظیر خود سفر خطره انگیزی برای همه افراد با سلیقه های مختلف رقم خواهد زد . در اینجا تجربیات مورد علاقه ما در کره جنوبی است که نباید از دست داد:

 

تور کره جنوبی

کره جنوبی کشوری تاریخی با فرهنگ غنی متفاوت  است که در همه دنیا، مردم به آن آداب و رسوم خاص‌شان معروف هستند.شما در  تور کره جنوبی شما می‌توانید با فرهنگ و معماری شرقی آشنا شوید و بناهای تاریخی زیبای کره‌ای را ببینید. خانه‌های سنتی که در کنار سازه‌های مدرن این کشور ترکیبی از سنت و مدرنیته را به تصویر می‌کشند، لباس‌های رنگارنگ، پیشرفت در دنیای تکنولوژی و …، همگی می‌تواند از دلایل خرید تور کره جنوبی و سفر به این کشور ناشناخته باشد.

 کافی است یک بار به کره سفر کنید تا متوجه جذابیت‌های شگفت‌انگیز آن شوید. با وجود اینکه اقتصاد کره جنوبی بیشتر بر پایه صنعت است اما رونق گردشگری در سال‌های اخیر نیز باعث رونق اقتصادی نیز شده است.

بهترین فصل سفر به کره جنوبی

کره جنوبی معمولاً زمستان‌های سرد و تابستان‌هایی گرم و خشک دارد. به همین دلیل است که این دو فصل برای سفر مناسب نیست. البته که زمستان و تابستان این کشور هم به خودی‌خود جذابیت‌های زیادی برای سفر دارد، اما ممکن است نتوانید هوای خیلی گرم یا خیلی سرد آن را تحمل کنید.بنابر این بهترین زمان برای تور کره جنوبی فصل پاییز و بهار است.

به همین دلیل قیمت تور کره جنوبی در تابستان و زمستان پایین‌تر است و همین موضوع باعث می‌شود تا خیلی افراد، این فصل را برای سفر انتخاب کنند. اگر می‌خواهید در زمان گل دادن شکوفه‌های گیلاس به این کشور سفر کنید که فضایی رویایی را برای عکس‌ گرفتن است، (نیمه اسفند تا نیمه فروردین) به کره جنوبی  سفر کنید

هزینه سفر به کره جنوبی

هزینه تور کره جنوبی  حدود 3هزار دلار  با قیمت بلیت میباشد. برای تور ۱۵ روزه کره و ژاپن این مبلغ بیشتر است است. هزینه سفر به کره جنوبی به تومان محاسبه نمی‌شود و ترکیبی از نرخ ریالی و ارزی است؛ چرا که هزینه پرواز تور‌ها به‌صورت ریالی و سایر هزینه‌ها اعم از رزرو هتل، ورودی جاذبه‌ها، گشت‌ها و… به‌صورت ارزی (دلاری) محاسبه می‌شود.اما حتما شما هم تبلیغات فراوانی درباره اجرای تور کره جنوبی ارزان دیده‌اید. با این‌همه، وقتی به خدمات آن توجه می‌کنید، متوجه خواهید شد که پکیج سفر شما شامل ارزان‌ترین پرواز (ساعت پرواز نامناسب و ترانزیت طولانی‌مدت)، هتل‌های سطح پایین، بدون گشت شهری و ورودی جاذبه‌ها است.همچنین، در بیشتر مواقع، باید علاوه بر هزینه تور، مبلغ جداگانه‌ای را برای ترانسفر، بازدید از جاذبه‌ها و دیگر خدمات گردشگری بپردازید.

تور کره جنوبی ارزان

تور کره جنوبی یک تور لوکس و لاکچری است و پرواز به کره جنوبی دور پروار بوده و در نتیجه گران قیمت میباشدوهتل های شهر سئول کره جنوبی اکثرا با کیفیت وستاره دار بوده در نتیجه انتظار تور کره جنوبی ارزان نداشته باشید و فقط باید مواظب باشید که تور کره جنوبی گران قیمت نخرید و تور مناسب قیمت تهیه کنید.

تور کره جنوبی لحظه اخری

تور کره جنوبی فاقد پرواز چارتر و هتل گارانتی میباشد در نتیجه کره جنوبی تور لحظه اخری ندارد همچنین تور کره جنوبی یک تور لوکس و لاکچری میباشد .پرواز به کره جنوبی به دور پرواز بودن گران قیمت است و هتل ها نیز قیمت بالایی دارند ولی فقط در زمان های کم سفر تور کره جنوبی کمی ارزانتر میشود.

شهر ها و مکان های دیدنی کره

1. شکوفه دادن درختان گیلاس

بازدیدکنندگان از سرتاسر جهان برای تماشای شکوفه های گیلاس جمع می شوند.

 

شکوفه ها را می توان در سراسر کشور مشاهده کرد اما معروف ترین نقطه تماشای آن ناحیه ساحلی جنوبی جینهای است

2. بازدید از بوسان

بوسان با نام رسمی بوسان متروپولیتن سیتی، دومین شهر پرجمعیت کره جنوبی پس از سئول است، با جمعیتی بیش از 3.4 میلیون نفر که قبلاً پوسان نامیده می شد، مرکز اقتصادی، فرهنگی و آموزشی جنوب شرقی کره جنوبی است و بندر آن شلوغ ترین بندر کره وششمین بندر پر تردد جهان است.  بوسان همچنین بزرگترین منطقه صنعتی کره جنوبی است

در طول جنگ کره، این شهر به دلیل نبرد پیرامون پوسان معروف بود، زیرا بیشتر کشور توسط نیروهای کره شمالی تسخیر شد تا نهایتا توسط نیروهای سازمان ملل به عقب رانده شد

ترن های هوایی این شهر ، بندر زیبا ، شکوفه های گیلاس و معابد تاریخی و عظیم بوسان از مکان های دیدنی بسیار جالب بوسان هستند . 

شبکه های اجتماعی
مرکز تماس

021-88400006