خیلی از افراد به دلیل هزینه های زیاد سفر، از سفر زیاد اجتناب می کنند. معمولاً هزینه های سفر های خارجی نسبت به داخلی یشتر می باشد. یکی از  شهر های خارجی که مسافران ایرانی برای سفر انتخاب می کنند، استانبول می باشد. در این مطلب، وسیله ای را که هزینه سفر به استانبول را تا حدودی کاهش می دهد را بررسی می کنیم. این وسیله استانبول کارت می باشد. استانبول کارت مزایا و کاربرد هایی دارد، که استفاده از آن خوب است. اگر به دنبال آژانس مسافرتی خوب و تور اقتصادی می باشید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چطور استانبول کارت بگیرم؟

استانبول کارت و ویژگی های آن

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که استانبول کارت چیست؟ در این قسمت استانبول کارت را بررسی می کنیم و سعی می کنیم پاسخ مناسبی برای سوال شما ارائه دهیم.

یکی از مواردی که در استانبول هزینه بسیاری را شامل می شود، کرایه های حمل و نقل در این شهر می باشد. دلیل گرانی کرایه های حمل و نقل در این شهر بالا بودن قیمت سوخت می باشد. برای کاهش هزینه های خود می توانید از وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، مترو و… استفاده کنید.

از کجا استانبول کارت بگیرم؟

اما با استفاده از استانبول کارت این هزینه کم را نیز می توانید کاهش دهید. این کارت تنها برای شهروندان نیست بلکه گردشگران نیز می توانند از آن استفاده کنند. شما با استفاده از این کارت می توانید کاهش هزینه های جابجایی ۳۰ تا ۵۰ درصدی را تجربه کنید. استانبول کارت را باید شارژ و از آن استفاده کنید.

استانبول کارت

روند تهیه استانبول کارت مانند کارت های اتوبوس و مترو در ایران می باشد. تهیه استانبول کارت از طریق دکه های روزنامه فروشی در شهر دکه های داخل ایستگاه مترو و طرق دیگر می باشد. وسایل حمل و نقل عمومی که استانبول کارت در استفاده از آنها کاربرد دارد، شامل مترو، اتوبوس، تراموا و دیگر وسایل نقلیه می شود. استانبول کارت ها دارای اعتبار دو ساله می باشند. همانطور که در ابتدا اشاره کردیم استانبول کارت مزایایی دارد.

برخی از مزایای استانبول کارت شامل موارد زیر می شود:

  • یکی از مزیت های استانبول کارت که در این متن نیز به آن اشاره شد، کاهش هزینه ها می باشد.
  • یکی دیگر از مزیت های این کارت استفاده های گوناگونی مانند استفاده از آن به عنوان عابر بانک برای خرید البته از فروشگاه هایی که قرارداد دارند، برای مسافران ایرانی می باشد.
  • استفاده از استانبول کارت باعث افزودن سرعت به کار های شما می شود.
بررسی انواع قیمت استانبول کارت

نتیجه گیری

در این مطلب، استانبول کارت و مزایای آن را بررسی کردیم. در نتیجه شما می توانید این کارت را از مکان هایی مانند دکه های روزنامه فروشی و… برای وسایل حمل و نقل عمومی از آن استفاده کنید. یکی از بهترین مجموعه ها برای دریافت اطلاعات درباره سفر های خارجی آژانس مسافرتی پدیده قرن می باشد. این آژانس مسافرتی خدماتی مانند تور اقتصادی، تور لحظه آخری، تور ترکیه، تور مسافرتی آسیا و خدمات دیگری را به مشتریان خود ارائه می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت پدیده قرن یا شماره تلفن 021-88400006 اقدام کنید.