نام هتل : سنترا اونیو پاتایا  Centara Avenue

کیفیت : 4 ستاره

موقعیت هتل : این هتل 800 متر از ساحل پاتایا فاصله دارد. هتل 15 دقیقه تا خیابان توریستی واکینگ استریت Walking Street ، 10 دقیقه تا فستیوال مرکزی پاتایا Central Festival Pattaya و مراکز خرید نزدیک به آن، 90 دقیقه تا فرودگاه بین المللی سوارنابومی Suvarnabhumi International Airport، فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل سنترا اونیو پاتایا :  رستوران در هتل سنترا اونیو پاتایا Centra Avenue Hotel Pattaya آماده خدمت‌گذاری به شما هستند. انواع غذاهای محلی، آسیایی و بین المللی در اینجا سرو می شود. نوشیدنی های تازه و قهوه های گرم و خوشمزه را در کافه – بار هتل سنترا اونیو پاتایا Centra Avenue Hotel Pattaya حتما تجربه کنید.  اگر بعد از یک گشت و گذار مفصل در شهر احساس خستگی کردید حتما سری به استخر هتل سنترا اونیو پاتایا Centra Avenue Hotel Pattaya که در پشت بام آن قرار گرفته است بزنید تا بتوانید ساعاتی را به استراحت کردن و شنا در این استخر بزرگ بگذرانید. اینترنت رایگان، سونا و جکوزی، باشگاه تناسب اندام ، خشکشویی، پارکینگ رایگان، خدمات 24 ساعته رزرواسیون، خدمات تورگردی و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه تعدادی از امکانات هتل سنترا اونیو پاتایا Centra Avenue Hotel Pattaya هستند.

امکانات اتاق های هتل : تعداد اتاق های هتل سنترا اونیو پاتایا Centra Avenue Hotel Pattaya 51 عدد می باشد و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، تلویزیون با قابلیت اتصال به شبکه های جهانی، چای/ قهوه ساز، یخچال، وان حمام به همراه دوش مخصوص، سشوار و … می باشد.

شرح هتل و محیط آن : برای سرگرمی و تفریح، به کنیسه در طبقه دوم، استخر شنای روی بام و مرکز تناسب اندام هتل سنترا اونیو پاتایا بروید. پس از بهره گیری از منظره ی شهر در استخر پشت بام، می‌توانید در سونا و اتاق بخار هتل استراحت کنید. برای گردش در شهر، هتل کمتر از ۱۵ دقیقه پیاده روی تا تفریحات شبانه‌ی پر جنب و جوش در واکینگ استریت، یک پیاده روی کوتاه تا ساحل و یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای تا گزینه های خرید در جشنواره مرکزی ساحل پاتایا فاصله دارد. ضمنا میز تور هتل می تواند گشت و گذار و یا فعالیت های دیگر را برایتان تنظیم کند.

لمات کلیدی : تور بانکوک , تور بانکوک بهار , تور بانکوک تابستان , درباره بانکوک , تور بانکوک لحظه آخری , تور بانکوک اقساطی , تور بانکوک ارزان , تور تایلند , درباره تایلند , تور تایلند ارزان , تور تایلند اقساطی , تور تایلند بهار 1403 تور پاتایا , تور پاتایا بهار , تور پاتایا تابستان , درباره پاتایا , تور پاتایا لحظه آخری , تور پایاتا اقساطی ,  تور پوکت , تور پوکت بهار , تور پوکت تابستان , درباره پوکت , تور پوکت لحظه آخری , تور پوکت اقساطی