خیابان استقلال ترکیه

کشور ترکیه یکی از کشور های زیبا و برای سفر مناسب می باشد. در این کشور مکان ها و جاذبه های دیدنی بسیاری وجود دارد. یکی از این مکان های دیدنی خیابان استقلال ترکیه می باشد. شما برای سفر به ترکیه می توانید تور هایی را که آژانس های مسافرتی ارائه می دهند، خریداری کنید. یکی از این آژانس های مسافرتی، پدیده قرن می باشد. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با خدمات این آژانس مسافرتی آشنا کنیم.

خیابان استقلال ترکیه

خیابان استقلال ترکیه چه ویژگی هایی دارد؟

خیابان استقلال ترکیه در شهر استانبول و در منطقه اروپایی بی اوغلو قرار دارد. از محبوب ترین جاذبه های استانبول خیابان استقلال می باشد. این خیابان ترکیه برای پیاده روی مناسب می باشد. خیابان استقلال در مرکز استانبول می باشد. در این خیابان می توانید اجرا های خیابانی را مشاهده کنید. اگر علاقمند به شبگردی رستوران گردی و شهرگردی هستید، خیابان استقلال ترکیه مکان مناسبی می باشد.

تور استانبول

۳ میلیون نفر در روز از خیابان استقلال بازدید می کنند. این خیابان ترکیه مکان خوبی برای بازارگردی و خرید می باشد. معروف ترین خیابان استانبول خیابان استقلال می باشد. در این خیابان سنگ فرش شده می توانید از مکان های متفاوتی مانند کتاب فروشی، عتیقه فروشی، گالری هنری، کلیسا، مساجد و… دیدن کنید. برای امتحان غذا های ترکی می توانید به رستوران های این خیابان با سبک و غذا های ترکی و بین المللی بروید.

ساختمان هایی با معماری نئوکلاسیک، نئوگوتیک، نئورنسانس، هنرنو و معماری ملی ترکیه از دیگر ویژگی های خیابان استقلال هستند. اکثریت این ساختمان ها به دوره عثمانی تعلق دارد. ساخت این بنا ها در قرن 19 و 20 میلادی صورت گرفته است. در این خیابان ترکیه به جز بنا های قدیمی ساختمان های دیگری در سبک آرت دکو و مدرن مشاهده می شود.

خیابان استقلال استانبول

نتیجه گیری

در این مطلب به بررسی خیابان استقلال ترکیه و ویژگی های این خیابان پرداختیم. خیابان استقلال یکی از مکان های دیدنی کشور ترکیه می باشد. آژانس مسافرتی پدیده قرن یکی از بهترین آژانس های مسافرتی برای خرید تور های مختلف مانند تور ترکیه، تور اقساطی، تور لحظه آخری، تور مسافرتی آسیا و… می باشد. از خدمات آموزشی این آژانس می توان به برگزاری دوره های آموزشی مانند دوره شناخت صنعت گردشگری نوین، دوره راهنمایان تور عمومی و دوره های دیگر اشاره کرد. این آژانس خدمات مسافرتی نیز ارائه می دهد، که شامل اطلاعات هتل ها، پرداخت عوارض خروج از کشور می شود، جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به سایت پدیده قرن مراجعه کنید. راه ارتباطی دیگر با این مجموعه از طریق شماره تلفن 02188400006 می باشد.