تور کوش آداسی

مشاوره و رزرو تور

021-88400006
09124010668

اطلاعات کوش آداسی

تور کوش آداسی ترکیه اعتبارپکیج: زمستان 1402

تور کوش آداسی ترکیه : شروع قیمت از 19/990/000 تومان

خدمات تور کوش آداسی :

تور کوش آداسی

شهر کوش آداسی یا جزیره پرندگان این روزها تبدیل به یکی از زیباترین مناطق گردشگری ترکیه و مهم‌تر دنیا شده است، سواحل زیبای شنی آن در کنار تعداد زیاد  روز آفتابی بودنش در طول سال، آب‌های دریای اژه، رستوران‌های فوق‌العاده و تجربه‌های خوشمزه اش و تاریخ غنی این منطقه از کشور، همه ساله طیف زیادی از گردشگر و توریست را به این منطقه کشانده است و خیلی از مسافرانی که از بین تورهای ترکیه، تور کوش آداسی رو انتخاب می‌کنند، ترجیح می‌دهند درباره کوش آداسی اطلاعات مهم و مفیدی را داشته باشند و در اینجا اگر بخواهیم در مورد کوش آداسی صحبت کنیم، قبل از هر چیزی این مسئله مورد توجه قرار می‌گیرد که تور کوش آداسی یکی از بهترین گزینه‌های سفر است که بسیاری از زیبایی‌ها و تجربیات منحصر به فرد را در خود جای داده، مثلا یکی از این زیبایی‌ها شهرهای ساحلی و جزیره‌های مثال زدنی آن است که در سال‌های اخیر باعث شده گردشگران بسیاری به این شهر آسیایی اروپایی سفر کنند و در اصل کوش آداسی یکی از جاهای بسیار دیدنی در کشور ترکیه بوده که در لغت به معنای جزیره‌ای است که پرندگان مهاجر به آن می‌آیند و ایرانیان از جمله توریست‌هایی هستند که به این جزیره زیبا سفر می‌کنند.

جالب است بدانید که کوش آداسی به تمامی مراکز گردشگری مهم نزدیک به خود مثل ازمیر، مریم آنا، میلت، دیدیم، پاموکاله، مارماریس و بودروم نزدیک است و اینکه بندر کوش آداسی در نزدیکی جزیره ” ساموس ” که یک جزیره یونانی است بوده و همین یکی از دلایل مهم جذب توریست به این منطقه است و اگر در بهار و تابستان با تور کوش آداسی به این جا سفر می‌کنید این امکان برای شما وجود دارد تا با قایق‌های موتوری به این جزیره یونانی بروید و آن جا را هم از نزدیک ببینید.


قیمت تور کوش آداسی

قیمت تور کوش آداسی به عوامل مهمی مثل قیمت بلیط هواپیما پروازهای ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان و …) به مقصد این شهر جذاب و قیمت هتل رزرو شده در آن کاملا متفاوت و متغییر معرفی خواهند شد، علاوه بر این دو فاکتور مهم و اساسی که تاثیر بسزایی در قیمت تور کوش آداسی شما خواهد داشت، روزهای اقامتتان، مدت تور و فصلی که در آن به این مقصد سفر می‌کنید همگی نیز می‌توانند قیمت تور شما گردشگر عزیز را دستخوش تغییراتی کند و مهم‌تر همچنین به یاد داشته باشید همیشه ارزان‌ترین قیمت تور نمی‌تواند دلیل بر بهتر بودن آن تور مسافرتی باشد، ضمنا نگران قیمت تور مسافرتی هم نباشید چرا که ما سعی کرده‌ایم با ارائه تور لحظه آخری و ارزان قیمت، شرایط را به صورت راحتی برای شما فراهم سازیم تا شما با کمترین هزینه برای تور مسافرتی که انتخاب کرده اید، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید.  قیمت تور کوش آداسی با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین (بلیط پرواز داخلی به مقصد کوش آداسی) و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر می‌باشد.


تور ارزان کوش آداسی :

اگر چمدانو پاسپورت شما برای رفتن به سفر آماده است ، به راحتی می‌توانید تور ارزان کوش آداسی را از سایت‌های فروش آنلاین تورهای مسافرتی پیدا کرده و به این شهر زیبا سفر کنید. اگر مشکلی با آب و هوای سرد کشور ترکیه نداشته باشید، قیمت تور کوش آداسی در ماه‌های فصل زمستان به شکل قابل توجهی ارزان است و شما با کمترین هزینه می‌توایند راهی این شهر ساحلی شوید. کیفیت تور ارزان کوش آداسی معمولا در حد مطلوب می‌باشد و دلیل قیمت پایین این تورها معمولا تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت شما است. تور ارزان قیمت کوش آداسی را می‌توانید در بخش‌های تورهای لحظه آخری هم پیدا کنید و با هزینه‌ای کاملا اقتصادی عازم این شهر ساحلی برای تفریح و گردش شوید. تورهای لحظه آخری یکی از بهترین روش‌ها برای سفر ارزان به شهر کوش آداسی می‌باشد، اختلاف قیمت تور لحظه آخری با حالت عادی آن در برخی مواقع واقعا چشمگیر است و افراد علاقه مند به سفر را به خرید ترغیب می‌کند.


تور لحظه آخری کوش آداسی :

کوش آداسی در زبان ترکی استانبولی به معنی جزیره پرنده است، این شهر ساحلی امکانات تفریحی زیادی دارد و گردشگران بسیاری به دلیل سواحل زیبا و امکانات تفریحی آبی متنوع به این شهر در کشور ترکیه سفر می‌کنند. هر چیزی که برای تفریح و خنک شدن در فصل تابستان لازم دارید را به راحتی می توانید در شهر کوش آداسی پیدا کنید. پارک‌های آبی متنوع و سواحل مجهز به انواع امکانات تفریحی باعث شده، قیمت تور کوش آداسی در برخی از روزهای سال همچون فصل تابستان افزایش یابد. تور لحظه آخری کوش آداسی بهترین راه برای سفر ارزان به این شهر است، اما پیدا کردن تور کوش آداسی لحظه آخری خیلی هم راحت نیست به خصوص در روزهای فصل تابستان که تقاضا برای سفر به این شهر زیاد می‌باشد. خدماتی که به مسافران تور لحظه آخری کوش آداسی ارائه می‌شود، تفاوتی با سایر مسافران ندارد و دلیل قیمت پایین این تورهای لحظه آخری فقط تکمیل نشدن ظرفیت آن است. خرید تور مسافرتی لحظه آخری کوش آداسی با مشاوران پدیده  امکان پذیر است، فقط توجه داشته باشید که ظرفیت این تورها معمولا به سرعت تکمیل می‌شود و باید همیشه برای خرید تور لحظه آخری کوش آداسی منتظر تماس باشید.


تور کوش آداسی لحظه آخری ارزان قیمت لوکس و لاکچری  با پدیده قرن : پدیده قرن مجری مستقیم ارزانترین تور اقساطی کوش آداسی وکارگزارتور و هتل ارزان و لحطه اخری کوش آداسی جهت اجرای بهترین تور کوش آداسی در خدمت مسافرین محترم میباشد.تور کوش آداسی شامل پکیجی با اجزاء اصلی شامل بلیت کوش آداسی  ، و هتل کوش آداسی ، میباشدهمچنین بازاریابی و ارتباط با کارگزاران از دیگر اجزاء ان میباشد> جهت تهیه ارزانترین و پایین ترین قمت تور کوش آداسی با کارشناسان پدیده تماس بگیرید.


هتل های تور کوش آداسی

مسافرانی که قصد دارند با تور به شهر کوشی آداسی  سفر کنند، در زمان خرید تور مسافرتی خود می‌توانند هتل محل اقامت را از بین هتل‌های 3، 4 و یا 5 ستاره این شهر رزرو کنند. همچنین هتل‌های پکیج تور کوش آداسی با خدمات ALL و UALL قابل رزرو است و شما در زمان خرید این تورها می‌توانید خدمات و امکانات هتل‌های مختلف این شهر ساحلی و زیبا را با هم مقایسه کنید. با رشد گردشگری و افزایش تقاضا برای سفر به شهر کوش آداسی در سال‌های اخیر هتل‌های مجلل بسیاری در این شهر افتتاح شده است، تنوع هتل های تور کوش آداسی بسیار زیاد است، تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت در این شهر یکی از عوامل موثر بر قیمت تورهای کوش آداسی می‌باشد. هتل های تور مسافرتی کوش آداسی تنوع زیادی دارد، در این شهر ساحلی ریزورت‌های مجلل و هتل‌های پنج ستاره لوکس بهترین گزینه برای اقامت محسوب می‌شود. اگر هتل های تور کوش آداسی را از بین هتل‌های سه ستاره این شهر انتخاب کنید با هزینه‌ای مقرون به صرفه می‌توانید به این شهر ساحلی سفر کنید. همچنین برای سفر به کوش آداسی می‌توانید به جای تور مسافرتی کوش آداسی پکیج خرید پرواز + هتل را انتخاب کنید، این پکیج امکاناتی از قبیل بیمه مسافرتی و تور لیدر را ندارد و هزینه آن ارزان تر از تور هتل کوش آداسی است. هتل ریچموند افسوس، هتل کاریسما دلوکس، هتل له بلو، و هتل پین بی هالیدی از جمله معروفترین و بهترین هتل های تور کوش آداسی می‌باشد.


بلیط تور کوش آداسی

بلیط تور کوش آداسی جزء اصلی این تور مسافرتی است،  بلیط این توراز نوع چارتری می‌باشد و با پرواز ایرلاین‌های ترک انجام می‌شود. با خرید تور کوش آداسی دیگری نیازی به تهیه بلیط و رزرو هتل به صورت جداگانه نیست و مسافران به راحتی می‌توانند با بهترین پرواز عازم این شهر ساحلی در کشور ترکیه شوند. با خرید بلیط تور کوش آداسی پدیده قرن خدمات دیگری همچون هتل محل اقامت و بیمه مسافرتی هم به مسافران ارائه می‌شود.  از مهمترین بخش‌های هر تور مسافرتی، بلیط هواپیما است و اغلب گردشگران از کیفیت پایین پروازها در زمان خرید تورهای کوش آداسی شکایت دارند. اما بلیط تور کوش آداسی با  پرواز ترک، یعنی ایرلاین ترکیش هم  انجام می‌شود و مسافران با هواپیماهای درجه یک این ایرلاین هم به شهر کوش آداسی میتوانند سفر کنند.
شبکه های اجتماعی
مرکز تماس

021-88400006