تور کرواسی

مشاوره و رزرو تور

021-88400006
09124010668

لیست تورهای کرواسی

عنوان تور

مدت اقامت

تاریخ رفت

ایرلاین

قیمت

تور کرواسی

3 شب

هر هفته

ایرلاین خارجی

750 یورو

اطلاعات تور کرواسی

تور کرواسی

تور کرواسی 
کرواسی  در جنوب شرقی اروپا است که با ایتالیا، اسلوونی،مجارستان، صربستان و بوسنی و هرزگوین همسایه است. این کشور به دلیل سواحل مدیترانه‌ای ، شهرهای تاریخی و طبیعت زیبا مشهور است.

● تور کرواسی
 کرواسی با داشتن طبیعتی بکر، سواحل آرام با آب هایی شفاف، مردمان گرم و دوست داشتنی و شهرهای ساحلی بی نظیر، ترکیب منحصر به فردی از تاریخ، جذابیت و مهمان نوازی است؛ سرزمینی خیره کننده که به شدت توصیه می شود برای سفر به آن برنامه ریزی کنید.

شما با تور کرواسی فرصت مناسبی دارید تا بااین کشور و زیبایی های بی همتایش آشنا شوید، جذابیت هایی که در قلب هر بازدید کننده ای می ماند و به خاطراتی ابدی تبدیل می شود.

 

 

● قیمت تور کرواسی
 قیمت تور کرواسی هم به طور مستقیم از نرخ پرواز و نرخ هتل و نرخ روز یورو محاسبه میشود و قیمت آن بسته به شرایط متغیر است.

به طور کلی قیمت تور کرواسی در ایام های پر سفر مثل تابستان بالاتر از ایام لو سیزن مثل نیمه دوم سال است. البته این را هم در نظر بگیرید که در کشوری مثل کرواسی که در زمستان هم مسابقات، جشنواره ها و یا مراسمات مربوط به کریسمس و سال نو میلادی برگزار می شود. قیمت تور کرواسی بسته به شرایط متفاوت است و ممکن است افزایش داشته باشد.

 تور کرواسی به صورت  قیمت ریالی شامل نرخ پرواز و قیمت ارزی (یورو) شامل نرخ هتل، گشت ها، ورودی ها و … به مسافر اعلام می شود

پیوست ها

تور کرواسی تور ترکیبی کرواسی تور کرواسی اروپا تور اروپا تور کرواسی اقساطی تور اقساطی اروپا تور اقساطی کرواسی کمترین قیمت تور کرواسی تور کرواسی زیر1000 یورو تور ارزان کرواسی تور ارزان قیمت کرواسی تور ارزان اروپا تور گروهی کرواسی تور گروهی اروپا تور اروپا گروهی تور گروهی کرواسی تور زاگرب تور اسپلیت تور دوبرونیک تور کرواسی زاگرب تور کرواسی دوبرونیک تور اسپلیت کرواسی تور کرواسی تابستان تور کرواسی بهار تور کرواسی پاییز تور کرواسی زمستان بهترین زمان سفر به کرواسی بهترین قیمت تور کرواسی کمترین قیمت تور کرواسی

شبکه های اجتماعی
مرکز تماس

021-88400006