تور بوسنی و هرزگوین

مشاوره و رزرو تور

021-88400006
09124010668

لیست تورهای بوسنی

عنوان تور

مدت اقامت

تاریخ رفت

ایرلاین

قیمت

تور بوسنی سارایو

3 شب 4 روز

هر هفته

ایرلاین خارجی

از690 یورو+پرواز

اطلاعات بوسنی

درباره بوسنی و هرزگوین
کشور بوسنی و هرزگوین قبل از جنگ جهانی اول  بخشی از عثمانی بود. جرقه اصلی شروع جنگ جهانی اول در شهر سارایوو پایتخت کنونی کشور بوسنی و هرزگوین و با ترور ولیعهد امپراطوری اتریش-مجارستان زده شد. بعد از جنگ اول کشور پادشاهی یوگسلاوی تشکیل شد و بوسنی و هرزگوین هم جزئی از اون بود. با پایان جنگ جهانی دوم و با تشکیل کشور سوسیالیستی یوگسلاوی، بوسنی و هرزگوین یکی از جمهوری های این کشور بزرگ بود. پس از فروپاشی یوگسلاوی، بوسنی و هرزگوین در ابتدای سال ۱۹۹۲ رفراندوم برگزار کرد و اعلام استقلال کرد. علاوه بر مسلمانان، اقلیت کروات و صرب هم ساکن جمهوری بوسنی و هرزگوین بودند و خیلی زود جنگ داخلی در گرفت. صرب ها توسط جمهوری صربستان و روسیه و بلوک شرق حمایت می شدند و کروات ها توسط کرواسی و بلوک غرب حمایت می شدند. سخت ترین شرایط رو مسلمانان داشتند که فقط توسط چند کشور مسلمان (بیشتر ایران و کمی پاکستان و عربستان) حمایت می شدند. جنگ داخلی با حمایت خارجی و چراغ سبز اروپا که هیچ دل خوشی از وجود یک کشور کاملا اسلامی در اروپا نداشت، چهار سال ادامه پیدا کرد. نهایتا با توافق صلح دیتون در سال ۱۹۹۵ که منجر به ایجاد یک سیستم حکومتی منحصر به فرد شد، جنگ خاتمه یافت.
بوسنی و هرزگوین با جمعیت حدود 4میلیون نفر و مساحت ۵۱ هزار کیلومتر مربع (کوچکتر از خوزستان) در شبه جزیره بالکان واقع شده. نقشه کشور بوسنی شبیه قلبه، فقط ۲۰ کیلومتر خط ساحلی در دریای آدریاتیک داره

 همسایه های بوسنی و هرزگوین کشورهای صربستان، کرواسی و مونته نگرو هستند. واحد پولش مارک بوسنی هست

تور بوسنی و هرزگوین

بوسنی و هرزگوین با داشتن جاذبه‌های بکر و زیبا می‌تواند مکانی برای گردشگری  مسافران تور بوسنی و هرزگوین باشد. این کشور سه قوم مسلمان صرب و کروات را در خود جای داده است. بنابراین فرهنگ‌های  مختلفی را می‌توان در این کشور، مخصوصا در پایتخت آن یعنی شهر سارایوو دید مساجد و کلیساهای این شهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. پارک ملی سواتیسکا از جمله مکان‌های تفریحی و دیدنی بوسنی و هرزگوین است که اتراق کردن در آن و شنیدن صدای پرندگان هنگام غروب آفتاب می‌تواند خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای شما خلق کند.

خدمات تور بوسنی هرزگوین
تورهای بوسنی و هرزگوین از خدماتی جهت رفاه حال مسافران در مدت زمان اقامت در کشور بوسنی برخوردار هستند. در همین راستا ما با ارائه خدمات مناسب در تورهای بوسنی تلاش کرده تا یک سفر خوبی برای مسافران به یادگار بگذارد. از مهمترین خدمات ارائه شده در تور سفر به بوسنی و هرزگوین  می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزرو بلیط هواپیما
رزرو هتل
ترانسفر فرودگاهی

بیمه مسافرتی
گشت و گذار در داخل شهر به همراه تور لیدر محلی

شرایط تور بوسنی و هرزگوین

یکی از موارد سفر توریستی به بوسنی و هرزگوین، چه به صورت انفرادی چه در قالب تور، داشتن دعوتنامه رسمی از شهروندان بوسنیایی است. متقاضیان ایرانی ورود به خاک بوسنی مستلزم دریافت ویزا هستند، اما این ویزا تنها در صورت ارائه دعوتنامه از داخل خاک بوسنی برای افراد صادر می‌شود.

با این وجود یک معافیت ویزایی برای متقاضیان سفر به بوسنی وجود دارد. طبق قوانین دارندگان پاسپورت ایرانی که دارای ویزای شینگن چندبار ورود (مولتی) هستند، می‌توانند بدون ویزای بوسنی به مدت 7 روز به این کشور سفر کنند.

مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی بوسنی و هرزگوین
افراد محدودی موفق به اخذ دعوتنامه از شهروندان بوسنی می‌شوند. در این صورت، جهت اخذ ویزای توریستی بوسنی و هرزگوین باید مدارک زیر را به سفارت این کشور در ایران ارائه دهید:

دعوتنامه رسمی
پاسپورت معتبر
2 قطعه عکس
کارت ملی به همراه ترجمه
شناسنامه به همراه ترجمه
برنامه سفر
گواهی تمکن مالی
نامه گردش حساب
بیمه مسافرتی
رزرو هتل
رزرو هواپیما
کلیه مدارک مورد نیاز باید به زبان انگلیسی ترجمه شوند؛ البته نیازی به گرفتن تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه نیست

قیمت تور بوسنی و هرزگوین 1403

قیمت تور بوسنی هرزگوین به عواملی نظیر مدت زمان اقامت در بوسنی، کیفیت پرواز، کیفیت هتل، برنامه سفر و سایر امکانات آژانس مهاجرتی بستگی دارد. در واقع می‌توان گفت عوامل زیر بیشترین تاثیر را در تخمین هزینه تورهای بوسنی دارند:

مدت زمان اقامت (تعداد روزهای اقامت)

کیفیت پرواز (بیزنس، فرست کلاس، چارتر، …)

کیفیت هتل (2 ستاره، 3 ستاره، 4 ستاره، …)

برنامه سفر (تعداد و نوع جاذبه‌های تور)

سایر امکانات

زمان مناسب جهت سفر به بوسنی درفصلهای مختلف

بهترین زمان سفر توریستی به بوسنی و هرزگوین

بهترین زمان جهت رزرو تور بوسنی هرزگوین و سفر به این کشور ناشناخته، به روحیات شما بستگی دارد. کشور بوسنی از آب و هوای کوهستانی برخوردار است. بنابراین اگر میانه خوبی با سرما ندارید، بهتر است اواسط بهار یا تابستان عازم سفر به این کشور شوید. جالبتر اینکه هر ساله در تابستان یک فستیوال بزرگ در شهر موستا هم برگزار می‌شود.

اما اگر به آب و هوای سرد، خصوصاً ورزش‌های زمستانی، علاقه مند هستید، احتمالا سفر به بوسنی در زمستان برایتان جالب توجه باشد. با توجه به آنکه پایتخت بوسنی یعنی سارایوو در سال 1984 میزبان المپیک زمستانی بوده است، این کشور در فصل زمستان برای علاقه مندان به ورزش‌های زمستانی مقصد خوبی خواهد بود.

پیوست ها

تور بوسنی تور بوسنی و هرزگوین تور اروپا تور اروپا اقساطی تور اقساطی اروپا تور بوسنی اقساطی تور اقساطی بوسنی تور بوسنی و هرزگوین اقساطی تور اقساطی بوسنی و هرزگوین تور بوسنی بهار تور بوسنی تابستان تور بوسنی پاییز تور بوسنی زمستان تور بهار بوسنی تور تابستان بوسنی تور پاییز بوسنی تور زمستان بوسنی تور بوسنی و هرزگوین بهار تور بوسنی و هرزگوین تابستان تور بوسنی و هرزگوین پاییز تور بوسنی و هرزگوین زمستان تور بهار بوسنی و هرزگوین تور تابستان بوسنی و هرزگوین تور پاییز بوسنی و هرزگوین تور زمستان بوسنی و هرزگوین تور ارزان اروپا کمترین قیمت تور اروپا تور بوسنی ارزان تور بوسنی و هرزگوین ارزان تور ارزان بوسنی تور ارزان بوسنی و هرزگوین تور گروهی بوسنی و هرزگوین تور بوسنی و هرزگوین گروهی تور بوسنی گروهی 

شبکه های اجتماعی
مرکز تماس

021-88400006