لیست تورهای نمایشگاهی

تورهای نمایشگاهی 1403

عنوان نمایشگاه

مدت اقامت

تاریخ رفت

ایرلاین

قیمت

تورهای نمایشگاهی آلمان 

10 روز

تاریخ نمایشگاه

ایرلاین خارجی

از 2000 یورو

تورهای نمایشگاهی چین

7 شب و 8 روز

تاریخ نمایشکاه

ایرلاین خارجی

از124.000.000 تومان

تورهای نمایشگاهی استانبول

از 3 شب  و 4روز

تاریخ نمایشگاه

ماهان-ترکیش

از 30,000,000تومان

تورهای نمایشگاهی امارات

7 شب و 8 روز

تاریخ نمایشگاه

ایرلاین خارجی

از124.000.000 تومان

تورهای نمایشگاهی عمان 

4 شب  و 5 روز

تاریخ نمایشگاه

ایرلاین خارجی

$ 1500 + نرخ پروازی

اطلاعات تورهای نمایشگاهی

 تورهای نمایشگاهی

برگزاری نمایشگاه در هر کشور مرکز تبادل اطلاعات و  یافتن پدیده های علم نوین و انتقال فناوری در دنیای امروز میباشد . آشنایی صاحبان صنایع و مشاغل با دنیای امروزی از طریق تورهای نمایشگاهی تخصصی امکان پذیر می باشد. اهداف ما برنامه ریزی جهت مشارکت صنایع  تولیدی در نمایشگاه های داخلی و خارجی می باشد. برای  تحقق این امر با توجه به هزینه بسیار پایین تر و کیفیت به مراتب بهتر می تواند تاثیرات ارزشمندی در صادرات محصولات ایرانی داشته باشد.

برگزازی تورهای نمایشگاهی

اطلاع رسانی از زمان برگزاری  نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه کاری، اهمیت دارد. هر نمایشگاه سیستم اطلاع‌رسانی و سایت مخصوص خودش را دارد. مسئله اصلی، شرکت در نمایشگاه و سفر به کشور محل برگزاری است. به همین دلیل بایستی یک آزانس یا مجموعه  مناسب برای برگزاری تورهای نمایشگاهی پیدا کنید. آژانسی که علاوه بر برگزاری تورهای مسافرتی برای نمایشگاه‌های تخصصی در زمان مناسب، با ارائه خدماتی کامل، صفر تا صد نیازهای مربوط به سفر و حضور در نمایشگاه را برعهده بگیرد.

خدمات تورهای نمایشگاهی پدیده قرن

خدمات آزانس پدیده بر اساس نوع  نمایشگاه و کشور مقصد متغیر است. اما تمامی فرایند اخذ ویزا، بلیت رفت و برگشت هواپیما  ، رزرو هتل، تهیه کارت ورود به نمایشگاه، هماهنگی جهت برگزاری ترانسفرهای فرودگاهی و نمایشگاهی، حضور لیدر فارسی‌زبان، ارائه بیمه‌نامه مسافرتی برعهده گرفته می‌شود. در حین سفر نیز به‌صورت 24 ساعته از مسافر پشتیبانی به عمل می‌آید.

 نمایشگاههای متعددی هر سال در کشورهای مختلف برگراز میشود و افراد برای شرکت و  بازدید از این نمایشگاهها از سراسر دنیا به کشورهای برگزار کننده سفر میکنند .این نمایشگاهها علاوه بر اینکه امکان آشنایی با شرکت های مختلف و تجار بین المللی رادر اختیارشرکت کنندگان و بازدیدکنندگان قرار میدهد ،محلی برای دریافت اطلاعات و بازدید از محصولات جدید میباشد.برای شرکت و استفاده و بهره وری کامل از نمایشگاهها ، اغلب علاقمندان تمایل  به سفر با تورهای نمایشگاهی را دارند

تور نمایشگاهی چیست ؟

نمایشگاههای زیادی که هر سال در سراسر دنیا برگزار میشود ،باعث  شده تا صاحبان مشاغل و افراد علاقمند تمایل زیادی به بازدید از این نمایشگاهها باشند و به همین دلیل تورهایی تحت عنوان تورهای نمایشگاهی برای بازدید از نمایشگاههای مختلف شکل گرفته اند .تور نمایشگاهی،  شامل پکیج مسافرتی از قبیل بلیت ، ویزا  اقامت در هتل ، ترنسفر فرودگاهی ، هماهنگی جهت بازدید از نمایشگاه…میباشدجهت دریافت تورهای نمایشگاهی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تورهای نمایشگاهی شامل چه خدماتی میباشد؟

پکیج تورهای نمایشگاهی برای زمان  نمایشگاه تنظیم میشود و شامل بلیط هواپیما ،ویزا ، ترانسفر فرودگاهی ، اقامت در هتل های نزدیک به محل نمایشگاه ، راهنمای فارسی زبان میباشد.  

شبکه های اجتماعی
مرکز تماس

021-88400006