تمدید ویزای ایران

تمدید ویزای ایران
تمدیدویزای ایران

            

 ویزای ایران                                             تمدید ویزای ایران                                                 ویزای فوری ایران          

ویزای ایران یکبار ورود است و مسافر می‎تواند به مــــــدت 30 روز در ایران اقامت داشته باشد. گردشگران (توریســـــت‌‎ها) و افرادی که به منظور انجام امور تجاری، بازرگانی یا اداری به ایران ســـفر کرده‎‌‎اند می‎‌‎توانند شخصا، به همراه پاســپورت و ویزای ایرانشان به پلیس اتباع خارجی مراجعه کنند و نسبت به تمدید ویزایشان اقدام کنند. توجه به این نکته ضروری است که تصــــــمیم نهایی در خصـوص تمدید یا عدم تمدید ویزای ایران، طبق نظر پلیس اتباع خارجه است. برای تمدید ویزا، مهمان شما باید شخصــــــا به پلیس اتباع خارجی مراجعه کند. شما می‌توانید در صورت امکان، مهمانتان را در پروسه تمدید ویزا همراهی کنید و در پر کردن فرم‎ها و واریز وجه ویزا راهنماییش کنید


تمدید ویزای ایران چکونه انجام میشود:

شرایط تمدید ویزای ایران برای اتباع خارج

برای تمدید ویزا، مهمانان باید به پلیس اتباع خارجی مـــراجعه کنند، ابتدا در صف ورود منتظر می‌مانند، بعد از ثبت هویت توسط ماموران، وارد ساختمان اصلی می‌شوند. ابتدا در طبقه اول نوبت می‌گیرند، سپــــــس به اتاق ریاست مراجعه و با ارائه دلیل، درخواست تمدید ویزا می‌کنند. بعد از دریافت نامه تاییدیه رئیس، به طبقه همکف (واحد فتوکپی) مراجعه و فرم‌های تمــــدید ویزا را دریافـــت و تکمیل می‌کنند و فرم‌های تکمیل شده را به باجه مربوطه در طبقه اول تحویل می‌دهند.


پروسه تمدید ویزا را زود آغاز کنید!

اگر قصد تمدید ویزا را دارید، بهتر است 15-5 روز باقی مـــــــــانده به اتمام تاریخ ویزا پروسه تمدید ویزا آغاز شود. ویزای ایران در شهرهای بزرگ ایران مثل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز در دفـاتر پلیس اتباع خارجی قابل تمدید است. این دفاتر معمولا شلوغ هستند بنابراین بهتر است برای اینکه پروسه تمدید ویزا سریع‌تر انجام شود، حتما صــبح به این دفاتر مراجعه کنید. در صورت امکان، مهمانتان را در پروسه تمدید ویزا همراهی کنید و در پر کردن فرم‌‎ها و واریز وجه ویزا راهنماییش کنید.


مراحل تمدید ویزای ایران : برای تمدید ویزای ایران شما دو راه دارید:

  1. اقدام از طریق وزارت امور خارجه

    راحت‌ترین راه تمدید ویزای ایران اقدام از طریق آژانس‌های مسافرتی است که مجوز لازم برای همکاری با وزارت امور خارجه جهت تمدید ویزا ایران را دارند (همانند پدیده قرن) می‌باشد. در این روش، شما مدارک مورد نیاز تمدید ویزای ایران را به کارشناسان بخش ویزای ما به صورت حضوری تحویل می‌دهید یا برای ما پست می‌کنید، سپس بعد از پرداخت هزینه که می‌تواند دلاری، ریالی و یورویی باشد، 3 الی 4 روز منتظر بمانید تا ما با ارسال مدارک به وزارت امور خارجه، تمدید ویزای  ایران را برایتان انجام دهیم. مزیت این روش این است که در صف‌های طولانی و روندهای اداری وقت‌گیر معطل نخواهید شد و همچنین به دلیل اقدام برای تمدیدویزای ایران از طریق آژانس مسافرتی، حساسیت کمتری برای تمدید از سوی وزارت امور خارجه اعمال خواهد شد در نتیجه، ریسک ریجکت شدن ویزا کاهش می‌یابد.

  2. اقدام مستقیم از طریق دفاتر پلیس اتباع خارجی:

روش دیگرتمدید ویزای ایران ، مراجعه حضوری به دفاتر منتخب پلیس اتباع خارجی توسط متقاضی می‌باشد. در این روش متقاضی باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس اتباع خارجی که کار تمدید ویزا ایران را انجام می‌دهند، مراجعه نماید. در این دفتر ابتدا تشخیص هویت مسافر انجام شده و پس از تایید آن، فرم درخواست تمدید ویزای ایران به او داده می‌شود. متقاضی باید فرم را پر کرده و به مسئول پلیس حاضر در دفتر تحویل دهد. پس از تحویل مدارک، متقاضی باید قبض (فیش) پرداخت هزینه تمدید ویزای  ایران را در یکی از شعب بانک ملی پرداخت نماید.

توجه: اتباع خارجی به این نکته توجه داشته باشند که برای تمدید ویزا ایران علاوه بر درخواست تمدید و مدارک لازم، باید دلیل اقامت بیشتر خود را نیز توضیح دهند. به این معنی که، اگر برای گردش و تفریح به ایران آمده‌اند، نام مکان‌هایی که قصد بازدید از آن را دارند، عنوان کنند. در صورتی که سفر به دلیل تجارت صورت گرفته باشد، باید شرایط کاری را شرح داده و نامه رسمی شرکت را نیز ارائه دهند.

مدت زمان تمدید ویزای ایران

ویزای ایران 30روزه، 90 روزه، 180 روزه و یکساله قابل تمدید است. افرادی که با ویزای فرودگاهی وارد ایران می‌شوند، مدت اعتبار ویزایشان تنها 15 روز است که در صورت تمدید 15 روز دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. ویزای فرودگاهی تنها یک بار قابل تمدید است و اقامت فرد در ایران بیش از 30 روز امکان‌پذیر نیست. به طور کلی ویزای ایران را می‌توان 1ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه و یکساله تمدید کرد.اتباع کشورهای آمریکا، انگلیس و کانادا توجه داشته باشند که تنها تا پایان اعتبار مشخص شده در ویزایشان می‌توانند در ایران بمانند و امکان تمدید ویزای ایران را نخواهند داشت.

افرادی که با ویزای فرودگاهی وارد ایران می‌شوند، مدت اعتبار ویزایشان تنها 15 روز است که در صورت تمدید 15 روز دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. ویزای فرودگاهی تنها یک بار قابل تمدید است و اقامت فرد در ایران بیش از 30 روز امکان‌پذیر نیست. 

توجه: در حال حاضر  آژانس پدیده می‌تواند  تمدید ویزای ایران را 3 ماهه، 6 ماهه و یکساله تمدید نماید.


مدارک لازم برای تمدید ویزای ایران

تمدید ویزای ایران نیز مانند صدور ویزا نیاز به تکمیل فرم و ارائه مدارکی دارد که عبارتند از:

  • دو قطعه عکس پرسنلی

  • اصل پاسپورت

  • کپی از برگه ویزای فعلی متقاضی.

تمدید ویزای ایران ، تمدید ویزای ایران برای خارجیها ، تمدید ویزای ایران برای اتباع  ، تمدید ویزای ایران فوری ، تمدید ویزای ایران ارجنت  ، ویزای ایران ، ویزای فوری ایران ، تمدید و اخذ ویزای فوری برای اتباع خارجی ، تمدید ویزای ایران ، تمدید ویزای ایران 30 روزه ، تمدید ویزای ایران 90روزه ، تمدید ویزای ایران 180 روزه ، تمدید ویزای ایران یکساله  ، تمدید فوری ویزای ایران ، ویزای ایران ، ویزای فوری ایران ، اخذ ویزای ایران ، ذریافت ویزای ایران 

 

شبکه های اجتماعی
مرکز تماس

021-88400006