مشاوره و رزرو تور

021-88400006
09124010668

تور جمهوری چک

لیست تورهای جمهوری چک

عنوان تور

مدت اقامت

تاریخ رفت

ایرلاین

قیمت

تور جمهوری چک

3 شب 4 روز

هر هفته

ایرلاین خارجی

از690 یورو

اطلاعات تور جمهوری چک

تور جمهوری چک

تور جمهوری چک 

تور چک

جمهوری چک در مرکز اروپا واقع شده است و در همسایگی اسلواکی، لهستان و اتریش می باشند. چک کشوری فاقد دریاست و با خشکی محصور شده است. بزرگترین شهر و پایتخت آن شهر پراگ است. جمهوری چک یکی از کشورهای عضو اتحاده اروپاست اما واحد پولی مخصوص به خود دارد. شهرهای مهم جمهوری چک که با تور چک میتوانید از آنها بازدید کنید پراگ ، استراوا و برنو میباشد. شهر پراگ به عروس اروپا شهرت دارد.  شهر پراگ زادگاه نویسندگان مشهوری همچون کافکا، عرابال و کوندرا است. همه ساله تورهای بسیار زیادی به جمهوری چک برگزار می‌شود. یکی از مقرون بصرفه‌ترین تورهای جمهوری چک، تور پراگ است. اگر قصد دارید به پراگ شهر هزار و ششصد ساله سفر کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله به معرفی پراگ و نحوه خرید تور پراگ خواهیم پرداخت

 کشور جمهوری چک گنجینه عظیمی از قدیمی ترین و تاریخی ترین آثار باستانی را در خود جای داده است. ساختمان ها، برج های قدیمی و مراکز فرهنگی از جمله مناطق دیدنی است که با تور چک می توانید از آن بازدید نمایید. از دیگر دیدنی های تور پراگ قدم زدن در کنار روردخانه ولتاوا، بازدید از پل کارل یا چارلز که در ساخت آن از تخم مرغ استفاده شده و محل تجمع بندهای موسیقی خیابانی است و بازدید از ساعت نجومی و عکاسی در کنار دیوار گرافیتی هایی که در شهر پراگ به وفور به چشم میخورد.

چک پراگ

 

میدان قدیمی شهر پراگ با ساختمان های باستانی و کلیساهای باشکوه خود نظیر تالار شهر قدیمی ، کلیسای باروک سنت نیکلاس ، کاخ روکوکو کینسکی ، خانه گوتیک و … بدون شک یکی از زیباترین مناظر تاریخی اروپا است . این میدان در قلب بافت قدیمی شهر قرار دارد و یکی از دو میدان اصلی پراگ است . میدان معروف دیگر شهر پراگ میدان ونکسلاس است که در فاصله 5 دقیقه ای میدان قدیمی قرار دارد .
Wenceslas

شهر پراگ

پراگ شهری بزرگ عضو اتحادیه اروپا است که در شمال غربی کشور و برروی رودخانه‌ای به نام ولتاوا ساخته شده است. این شهر پایتخت تاریخی بخش بوهم نیز محسوب می‌شود و آب و هوایی معتدل اما اقیانوسی دارد. به همین دلیل در تابستان‌ها گرم و در زمستان‌ها سرد می‌شود. پراگ در قرن ۹ میلادی توسط شاهزاده بورژیوی یکم تاسیس شد. این شاهزاده قلعه خود را در نزدیکی رودخانه ولتاوا ساخته بود و سپس آن را توسعه داد و سرانجام شهر پراگ ساخته شد.

آب و هوای خوب، پیشینه تاریخی گسترده، معماری زیبا و درخشان، وجود قلعه‌های دیدنی و دیگر موارد سبب شده است تا پراگ یکی از ده شهر پرگردشگر در اروپا باشد. به گونه‌ای که در سال، بیش از ۷ میلیون نفر تور پراگ خریداری کرده و به این شهر دیدنی سفر می‌کنند. پراگ به دلیل وضعیت مدار جغرافیایی که دارد، هم‌راستا با پاریس و ونکوور است. پراگ در زبان اسلاوی به معنای گدار است

دفتر مرکزی شرکت‌های بین‌المللی و مشهوری همچون زیمنس و هانیول در پراگ واقع شده است. همچنین این شهر کارخانه‌های اسلحه‌سازی، کریستال و نوشیدنی‌های مختلف دارد. این شهر به آزادی‌طلبی شهرت دارد. در سال ۱۹۸۶ اعتراضاتی در پراگ صورت گرفت که هدف آن رهایی از چنگال شوروی بوده است. در طی این اعتراضات افراد بسیاری کشته شده‌اند. این واقعه به بهار پراگ شهرت پیدا کرده است. پراگ مجسمه‌های بسیار زیادی دارد و در مجموع بیش از هزار مجسمه در شهر وجود دارد که همگی آن‌ها اثر مجسمه‌سازان بزرگ و مشهور است

چک

قیمت تور جمهوری چک

 هزینه پرواز تور جمهوری چک، به صورت ریالی و سایر هزینه‌های تور مانند رزرو هتل، ورودی جاذبه‌ها و گشت‌ها به یورو محاسبه می‌شود. اما اگر به دنبال تور چک ارزان می‌گردید، به این نکته توجه داشته باشید که باید قیمت هر تور را متناسب با خدمات آن بسنجید. تورهای ارزان قیمت چک اغلب شامل ارزانترین پرواز (ایرلاین‌های سطح پایین با ساعت پرواز نامناسب)، بی‌کیفیت‌ترین هتل‌ها و بدون هیچ گونه گشت و ورودیه است. کارشناسان ما با برنامه‌ریزی یک پکیج کامل تور چک شامل بهترین  خدمات و مناسبترین قیمت را به شما ارائه دهد.

خدمات تور جمهوری چک

خدمات تور چک عبارتند از:

 بلیط رفت و برگشت هواپیما

بیمه مسافرتی

۶ شب اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه

ویزای شنگن

ترنسفر فرودگاهی 

گشت‌ها و ورودیه‌ها بر اساس برنامه

راهنمای تور فارسی زبان

رود ولتاوا چک پراگ

 

 

ولتاوا طولانی‌ترین رودخانه جمهوری چک است که در امتداد جنگل بوهمی به سمت جنوب شرقی جریان دارد و پس از گذر از پراگ در نهایت با البه ادغام می‌شود و به عنوان «رود ملی چک» شناخته می‌شود . رودخانه ولتاوا، طولانی ترین رودخانه در جمهوری چک، به طول 435کیلومتراست که به عنوان منبع آب و منبع تامین انرژی مهمی در پراگ ، نقش مهمی در اکوسیستم شهری ایفا می کند .

مدارک لازم برای اخذ تور چک
فرم تکمیل شده آنلاین درخواست ویزای شینگن جمهوری چک
دو قطعه عکس  ۳/۵ در ۴/۵
شناسنامه
پاسپورت با حداقل اعتبار ۷ ماه از شروع تاریخ سفر
مدارک شغلی شامل جواز کسب و روزنامه رسمی و یا گواهی اشتغال به کار
سابقه بیمه تامین اجتماعی با مهر سازمان تامین اجتماعی
پرینت بانکی ۳ ماه گردش مالی با مهر بانک
نامه تمکن مالی
رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما در تور جمهوری چک
رزرو هتل برای تعداد شب های اقامت در جمهوری چک
بیمه نامه مسافرتی تور جمهوری چک

قلعه اورلیک چک

 

اورلیک در نیمه دوم قرن سیزدهم به عنوان یک قلعه سلطنتی در کنار جاده ای از رودخانه ولتاوا تأسیس شد، اگرچه در قرون وسطی به دست خانواده های نجیب درآمد و مالکیت آن بارها تغییر کرد.

 آداب و رسوم در جمهوری چک

در بین مردم جمهوری چک خانواده از اهمیت زیادی  برخوردار است.در بسیاری از خانواده ها ی این کشور ممکن است خانواده ها در کنار پدر بزرگ و مادر بزرگ های خود زندگی می کنند.جالب است بدانید که مردم جمهوری چک این نوع خانه ها را  خانه های خانوادگی می نامند.در فرهنگ چک تامین امرار معاش خانواده بر عهده مردها می باشد و امور نگهداری از فرزندان و خانه به عهده زن خانواده می باشد، به همین دلیل نیز هر خانمی که فرزند ی به دنیا می آورد دولت چک به مدت ۴ سال به او حق زایمان پرداخت می کند.

آب و هوای جمهوری چک

کشور چک آب و هوایی معتدل قاره ای دارد.زمستان هایش سرد و تابستان هایش تا حدودی گرم است.میانگین میزان بارندگی سالانه در طول تابستان بیشترین حد خود می رسدکه برابر با۴۱۰ میلی متر است.آب های روان در سرزمین چک پس از گذر از کشورها به سه دریا یعنی دریای شمال، دریای بالتیک و دریای سیاه می ریزند.در کل این کشور آب و هوای معتدل با بارندگی مناسب است.

پارک ملی بوهمین چک

 

پارک ملی بوهمین واقع در شمال غربی کشور جمهوری چک  ، با طبیعت فوق العاده خود سالانه میزبان گردشگران و کاوشگران بسیاری است که برای کوهنوردی ، پیاده روی و … به این مقصد سفر میکنند . تور های پیاده روی ، دوچرخه سواری و هایکینگ متنوعی از آلمان ، اتریش و … نیز به مقصد این پارک برگزار می شود .

زمان مناسب جهت سفر به چک

بهترین زمان سفر با تور چک

کشور جمهوری  چک، کشور چهار فصل است و آب و هوایی معتدل دارد، اما مانند بیشتر مناطق دنیا بهترین زمان سفر به اروپا فصل بهار است، شکوفه های درختان نورسیده جلوه ای چشم گیر به پراگ و سایر شهرهای این کشور زیبا می دهد. در فصل تابستان هوا  گرم است اما عجیب است اگر بگوییم گاهی ممکن است در برخی روزها باران ببارد

پاییز فصل بارندگی در کشور  چک است اما هوا خوب و مطبوع است. اگر از هوای خنک و بارانی لذت میبرید مهر و آبان را برای اخذ تور چک انتخاب کنید. در زمستان هوا سرد است و شاید کمی اذیت شوید. اما قیمت تور چک به پایین ترین حد خود می رسد. اگر با سرما مشکل ندارید و به فکر سفری اقتصادی هستید در فصل زمستان با تور چک سفر کنید.

پیوست ها

تور اروپا تور چک تور جمهوری چک تور پراگ تور ترکیبی اروپا تور ترکیبی چک تور چک فرانسه تور فرانسه چک تور چک یونان تور یونان چک تور ترکیبی پراگ تور ترکیبی چک تور ترکیبی چک اتریش تور ترکیبی اتریش چک تور چک اتریش تور اتریش چک تور ترکیبی چک آلمان تور ترکیبی آلمان چک تور چک آلمان تور آلمان چک تور چک 1403 تور چک تابستان تور چک بهار تور چک پاییز تور چک زمستان بهترین زمان سفر به چک قیمت تور چک بهترین قیمت تور چک تور چک ارزان تور چک لحظه آخری تور چک آفر تور چک بلزن تور چک پرنو تور پرنو چک تور بلزن چک تور ترکیبی جمهوری چک تور چک قسطی تور چک اقساطی تور چک اقساط تور اقساطی چک تور قسطی چک تور اقساط چک تور ترکیبی چک اقساط

شبکه های اجتماعی
مرکز تماس

021-88400006